حسین دهقان روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدیشهر، آرادان و سرخه می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۴ اسفند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۵ اسفند با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی بیان کرد: تمام متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی ذکر شده با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و نیز برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می‌توانند در زمان‌های مقرر از طریق تلفن همراه شخصی و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

 وی ابرازداشت: ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع شیوع کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

دهقان تصریج کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کردند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

به گفته وی، متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام دوباره نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

دهقان خاطر نشان کرد: پس از اتمام زمان ثبت نام متقاضیانی که حائز شرایط لازم باشند با لحاظ شاخص‌هایی، اولویت بندی و انتخاب می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان یادآور شد: در شهرهایی از استان که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.