پاسدار داریوش جلالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حدود ۷۰ نفر بدون دریافت دستمزد در ۱۵ کارگاهی که مواد اولیه و تجهیزات را سپاه استان سمنان تامین می کند، تولید ماسک می‌کنند.
جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان در امور اقشار بسیج ادامه داد: روزانه حدود یکهزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار ماسک در این ۱۵ کارگاه تولید می‌شود.
وی بیان کرد: تعدادی از خیاط‌های بسیجی استان سمنان با تحویل گرفتن مواد اولیه از سپاه استان تا کنون در حدود ۷۰۰ عدد روپوش پزشکی برای حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلای پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا به عنوان جان بر کفان عرصه سلامت تولید کردند.
وی تصریح کرد: تمام ماسک و روپوش های پزشکی تولید شده توسط سپاه استان سمنان به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها تحویل می‌شود.
جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان در امور اقشار بسیج خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ نفر در قالب گروه‌های جهادی سپاه استان برای تولید محلول‌های ضدعفونی به صورت رایگان در واحدهای تولیدی در نوبت شب مشغول فعالیت هستند.
جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان در امور اقشار بسیج یادآور شد: سپاه استان سمنان طبق توصیه دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه ضدعفونی کردن مسیرهای پر تردد شهری و شهرک‌ صنعتی نیز ایفای نقش کرده است.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.