قاسم شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مقررات وضع شده در حوزه مقابله با کرونا برای جایگاه‌های سوخت و سی ان جی در سطح استان سمنان، بیان کرد: عدم وجود مایع ضدعفونی کننده و دستکش یک بار مصرف در جایگاه‌های سوخت یکی از مسائلی است که ستاد مبارزه با کرونا به شدت با آن برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شامگاه گذشته یک مورد تذکر برای عدم استفاده از مایع ضدعفونی‌کننده در یک پایگاه سوخت در سمنان داده شد، افزود: به دلیل حفظ سلامت مردم به طور جدی اجرای مقررات را دنبال می‌کنیم.

ضرورت همکاری با مصوبات

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه دیگر الزام جایگاه‌های سوخت، ارائه سوخت مورد نظر مردم توسط اوپرا تور اوپرا تورها است، گفت: مردم برای سوخت‌گیری از خودروی خود خارج نشوند همچنین جایگاه ملزم است تا به مردم دستکش ارائه کند.

شریفی این مقررات را جز مصوبات شورای تأمین استان سمنان دانست و تصریح کرد: در صورت تکرار تخلف، جایگاه‌ها با هماهنگی مراجع مرتبط پلمپ خواهند شد.

وی افزود: ضدعفونی کردن نازل‌ها پس از هر سوخت‌گیری از دیگر اقداماتی است که جایگاه‌های سوخت باید در سطح استان به آن پایبند باشند و این مقررات نه برای سخت‌گیری بلکه برای حفظ سلامت خود کارگران جایگاه‌ها و مردم صورت می‌گیرد در نتیجه انتظار است تا همکاری خوبی با این مصوبات شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.