علی اکبر محمدی روز شنبه  در گفت وگو با ایرنا افزود : این مواد ضد عفونی کننده از شنبه  به مدت سه روز براساس برنامه ریزی انجام شده ، توزیع می شود.

 وی گفت : اهالی محله عمارت یا بافت قدیم  و خیابان امام رضا(ع) روز شنبه ، شهرک گلهاروز یکشنبه و  شهرک امام خمینی (ره) هم روز دوشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به شهرداری میامی مراجعه کنند.

وی ادامه داد : مرحله دوم عملیات گندزدایی  سطح شهر هم روز گذشته با امکانات و همیاری مردم میامی انجام شد.

محمدی با اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی در روستای ابراهیم آباد میامی هم توسط شهرداری انجام شد، اظهارداشت: به منظور حفظ سلامت خود و خانواده در ساعت های گندزدایی از عبور و مرور خودداری شده و درب و پنجره های منازل مسکونی کاملا بسته شود.

شهردار میامی گفت : بخش خدمات شهری با جدیت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بسیج شده تا بتواند در این عرصه خدمات موثری را به شهروندان ارائه کند.

 وی بر رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و اظهارداشت : مردم به توصیه های ستاد مبارزه با کرونا که از رسانه های معتبر پخش می شود ، توجه کنند.

مرحله اول گندزدایی اماکن عمومی سطح شهر میامی ازجمله پیاده روها ، مساجد ، جایگاه های سوخت و دستگاه های اجرایی نیز پیش از آغاز عملیات ضدعفونی سراسری شهر انجام‌شده است.

تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان میامی گزارش نشده و تلاش می‌شود توسط مسئوولان تا با افزایش سطح آگاهی مردم، از ابتلای افراد به این بیماری جلوگیری شود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.