به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل، ظهر شنبه در جلسه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در صورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی، روزانه توان تولید بیش از ۳۰۰۰۰ ماسک را در سطح استان داریم.، ابراز کرد واحدهای تولیدی استان توان خوبی برای تولید و رفع کمبودهای بازار دارند.

وی افزود: دو واحد تولید کننده دستکش‌های فریزری استان روزانه ۳۴۰ هزار جفت دستکش تولید می‌کنند که با توزیع این میزان دستکش در بازارهای استان نیاز کامل استان در بخش عمومی برطرف می‌شود.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه تا هفته گذشته نوعی سردرگمی در سیستم توزیع اقلام بهداشتی به چشم می‌خورد که این فرآیند در حال اصلاح است، تاکید کرد: باید بین سیستم تولید و توزیع مواد و اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور هماهنگی باشد و وزارت بهداشت به تنهایی توان انجام تمامی این موارد را نداشت.

تشنه دل با بیان اینکه برای رفع مشکلات فعلی، باید هماهنگی میان دستگاه‌ها و بخصوص مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود داشته باشد، ابراز کرد: با تلاش‌های انجام شده مشکل تغییر خط تولید چند شرکت تولیدی استان برطرف و تعدادی نیز در آستانه رفع مشکل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.