ناصر سلمانپور در گفت و گو با ایرنا افزود : نخستین حادثه ساعت هشت روی داد که بر اثر آن یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر ۵۵  محور طرود - شاهرود واژگون شد.
وی افزود : در این حادثه چهار تن نفر به شدت مصدوم  شدند که  پس انجام اقدامات نخستین درمانی توسط اورژانس ۱۱۵ طرود ، بوسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام گردیدند.

 به گفته وی ، دربین مصدومان دختر بچه ۶ ساله به چشم می خورد که وضعیت عمومی اش خوب است.

  سلمانپور گفت : در حادثه دوم یک دستگاه خودروی سواری  تیبا ساعت 9 و 20 دقیقه  ، ۵۰ کیلومتر مانده به میامی واژگون شد که سه  تن مصدوم ، پس انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان پایگاه اورژانس ۱۱۵ میاندشت به بیماستان امام حسین(ع)   اعزام شدند و اکنون حال عمومی آنها رضایتبخش است.

  واژگونی خودروها یکی از بیشترین حوادث رانندگی در جاده های شرق استان سمنان است.

شاهرود در میانه راه تهران - مشهد قرار دارد، هر ساله میلیون ها مسافر و زایر امام رضا(ع) از راه‌های این شهرستان گذر کرده و برخی نیز به دلایل گوناگون در حوادث رانندگی دچار مصدومیت می شوند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند. 

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.