سید مسعود سیادتی روز سه‌شنبه در دویست و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای شهر سمنان ابراز داشت: مدیریت شهری سمنان در راستای مقابله با این بیماری و در راستای ارتقاء سطح بهداشت، امنیت و سلامت شهروندان تجهیزات حمل و نقل عمومی را برای خدمت رسانی به شهروندان در مبدا و مقصد به صورت روزانه پاکسازی، شست و شو و ضدعفونی می‌کند.

وی ادامه داد: در اختیار قراردادن وسایل و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید رعایت نکات بهداشتی، ضد عفونی معابر، بوستان ها و تجهیزات مربوط به پسماند شهری از جمله اقدامات مدیریت شهری به صورت روزانه است.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی برای عبور از این بحران هستند و عده‌ای می خواهند تلاش خادمان مدیریت شهری را در این روزهای سخت نادیده گرفته و کارگران و کارمندان این نهاد مردمی را مورد بی مهری قرار دهند و در چنین وضعیت بحرانی به تضعیف این مجموعه بپردازند.

رییس شورای شهر سمنان اظهار داشت: زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روزهای بحرانی در کنار مردم هستند قابل تقدیر است و مجموعه خدمات مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا با رعایت مسایل بهداشتی توسط مردم این ویروس نابود شود و امیدوار هستیم خانواده‌ها به زودی بازگشت به شرایط عادی زندگی، رونق کسب و کار و سلامتی  را شاهد باشند.

شتشو و ضدعفونی معابر، اتوبوس های شهری، سطل های زباله، وسایل نصب شده در بوستان ها و سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات روزانه شهرداری سمنان برای مقابله با گسترش ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.