در پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای در خصوص نمازهای جمعه این هفته کشور آمده است:  به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می رساند، پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب دکتر نمکی نمازجمعه مورخه نهم اسفند امسال در مراکز استان‌هایی که ازسوی ستاد اعلام گردیده است برگزار نخواهد شد و سمنان در زمره این استان ها قرار دارد.

همچنین در مراکز استان ها و  شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز جمعه در سایر شهرستانها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می شود.

طبق اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز پنجشنبه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان از روز گذشته تاکنون سه نفر بود که با احتساب یک مورد در روزهای گذشته، تعداد مبتلایان چهار نفر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.