سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  تمام محورهای اصلی استان سمنان در اثر بارش باران لغزنده است و با کوچکترین بی احتیاطی رانندگان امکان وقوع حادثه وجود دارد.

وی بیان کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان به علت بارش باران یا برف لغزنده و محور سمنان به فیروزکوه دچار برف و بوران شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بارندگی و مه گرفتگی نیز سبب کاهش دید افقی و نیز لغزندگی محور فولاد محله به کیاسر در شهرستان مهدیشهر شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: بارش برف خفیف در گردنه خوش ییلاق در مسیر شاهرود- آزادشهر بین استان‌های سمنان و گلستان نیز سبب لغزندگی جاده شده است.

کبیری اضافه کرد: گردنه آهوان در محور سمنان به دامغان نیز به دلیل بارش باران، لغزنده است.

وی با تاکید بر اینکه جاده های استان هم اکنون لغزنده و ترافیک روان است، گفت: رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان کبیری از هموطنان خواست تا جای ممکن از محورهای کوهستانی استان سمنان تردد نکنند و افزود: شهروندان از تردد و توقف خودرو در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است. 

هواشناسی استان سمنان برای امروز و فردا بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد. این سامانه بارشی بارش باران بین ۳۰ تا ۵۰ میلی‌متر در غرب استان سمنان را به همراه دارد و امروز بارندگی به میزان ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر و در ارتفاعات بارش برف ۱۵ تا ۳۰ سانتیمتری دور از انتظار نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.