آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) این شهر بیان داشت: خدا افرادی که پای صندوق رای می روند را خواهد دید و رای ندادن در روز انتخابات خلاف شرع است، امروز امیدوار هستیم تمام شناسنامه ها  دارای مهر انتخابات شود.

وی بیان کرد: انصراف برخی از نامزهای انتخاباتی که با انصراف خود باعث تجمیع آرا می شوند و نمی گذارند آرا متفرق شود قابل تقدیر و به نوعی یک جهاد اکبر است.  

وی افزود :  از نامزدهای انتخاباتی که در انتخابات ماندند که به رقابت سالم بپردازند تا شور انتخابات را حفظ کنند نیز باید تشکر کرد که در نتیجه باید رقابت در بین نامزدها به رفاقت منجر شود و نامزدهای دیگر به فردی که منتخب اکثریت مردم می شود تبریک گفته و برنامه های خود را در اختیار فرد انتخاب شده بگذارد.

وی ادامه داد : از حضور مردم ولایی سمنان در انتخابات که سخنان رهبری و اهداف امام خمینی(ره) گوش فرا دادند و در انتخابات شرکت کردند تشکر می کنیم زیرا این نکته مهم را به دشمن گوشزد کردند که مردم ایران با تاب آوری می توانند دهان آمریکا را به خاک بکشانند تا روزی برسد  که شاهد نابودی آمریکا باشیم.

امام جمعه سمنان  گفت: وصیت شهید سلیمانی یکپارچه حکمت است که از اخلاص وی سرچشمه گرفته است و  در آن به آسیب دیدن قرآن و اسلام در صورت آسیب به جمهوری اسلامی اشاره شده است.  

 آیت الله شاهچراغی تاکید کرد : جمهوری اسلامی یک حرم است که اگر باقی نماند حرم ابراهیمی و محمدی هم باقی نخواهد ماند  و ضربه  به آن، ضربه به خراسان و کربلا است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: شهید سلیمانی با مدیریت جبهه مقاومت توانست حرم را آزاد کند و امید به آزادی حرم های باقی مانده نیز وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.