نادر فخری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : صندوق های اخذ رای روستاهای دور دست به همراه عوامل اجرایی و نظارت از روز گذشته در محل مستقر شده و با آمادگی کامل پذیرای رای دهندگان هستند.

  بنابه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان ، سامانه فعال بارشی کنونی از شامگاه جمعه به تدریج از نواحی شرقی خارج می‌شود.

براساس این پیش بینی ، از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه بر میزان و شدت بارش‌ها در استان سمنان افزوده می‌شود.

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۱۳ تن از داوطلبان تایید شده ، برای کسب تنها صندلی نمایندگی مردم این منطقه رقابت می کنند.

در این دوره از انتخابات نامزدهای مجلس  شورای اسلامی در شهرستان شاهرود و میامی  ۵۱ تن ثبت نام کردند که ۱۹ تن صلاحیت شورای نگهبان را اخذ کرده که ۱۸تن آقا و یک خانم هستند و از لحاظ سنی کمترین ۳۲ سال و بیشترین ۵۹ ساله بوده و همگی متاهل هستند.

۶ تن از نامزدهای تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام کرده و رقابت امروز بین ۱۳ تن انجام می شود.

۲۱۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود و میامی پیش بینی شده است، که از این تعداد ۱۴۷ شعبه مربوط به شهر شاهرود و بخش مرکزی، ۴۵ شعبه بخش بسطام و ۲۰ شعبه بخش بیارجمند است.

۶۳۸ شعبه اخذ رای در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان دایر است که از این تعداد ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار برای روستاها در مناطق کوهستانی، کویری و صعب العبور است.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۸۳ نامزد تایید صلاحیت شده و با هم به رقابت پرداختند.

استان سمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  چهار کرسی در مجلس دارد.

شهرستان شاهرود با حدود ۲۲۰ هزار تن جمعیت و ۵۳ هزار کیلومتر مربع مساحت پنج نقطه شهری و ۵۰ روستا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.