سید محمد ناظم رضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به لزوم بهره‌مندی بیشتر بانوان شهر سمنان از اماکن فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با رویکرد تفریحی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی مجموعه فرهنگی - ورزشی شهربانو در شهر سمنان ایجاد مکانی به منظور گردهمایی زنان است.

وی افزود: بانوان دارای مشاغل خانگی نیز می‌توانند از این مجموعه به عنوان بازار فروش محصولات خود بهره گیرند.

شهردار سمنان با اشاره به فعالیت پیمانکاران به منظور ارائه کار کیفی و اتمام هر چه سریعتر این مجموعه، بیان کرد: افتتاح این مجموعه با پشتیبانی مشاور امور بانوان شهرداری سمنان سبب تحقق بخشی از انتظارات بانوان در حوزه‌های مختلف اداری و نشاط اجتماعی می‌شود.

ناظم رضوی در ادامه به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در مدیریت‌های کلان سازمانی اشاره کرد و یادآور شد: به کارگیری ظرفیت بانوان در حوزه اداری به لحاظ دقت، سرعت و کیفیتی که در فعالیت اداری و سازمانی شان یافت می شود امری قابل توجه است و به رشد و تعالی سازمانی می‌انجامد.

سمنان، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به خراسان، در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

این شهر از سوی خاور با شهرستان‌های دامغان و شاهرود، از شمال به درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد، و از باختر با سرخه همسایه است. در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۲۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقه، واقع شده و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا، ۱۱۳۰ متر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.