سارا صادقی نیا عصر شنبه در حاشیه آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی هنرهای دیجیتال دانشگاه دامغان در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره هنرهای دیجیتال که در دوره‌های قبلی خود به صورت استانی برگزار شده بود، امسال برای اولین بار در سطح ملی برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰۰ اثر از دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. 

صادقی نیا اظهار داشت: آثار ارسال شده از نظر کمّی و کیفی، در مقایسه با آثار ارسالی سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است که با توجه به سراسری بودن این دوره، می توان به برگزاری یک جشنواره با کیفیت امیدوار بود.

وی ادامه داد: دانشگاه دامغان از تاریخ چهارم الی هشتم اسفند ماه امسال، میزبان راه یافتگان به بخش های این جشنواره ملی خواهد بود. 

صادقی نیا از همه دانشجویان برای شرکت در اکران ها و ورکشاپ‌ها دعوت کرد و گفت: با تلاش همه عوامل اجرایی، به دنبال برگزاری یک جشنواره با کیفیت هستیم که امیدواریم برای کسب تجربه دانشجویان نیز مفید واقع شود. 

معاون دانشکده هنز دانشگاه دامغان افزود: جشنواره ملی دانشجویی، آثار ارسالی دانشجویان در بخش های فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلم تجربی، ویدئو آرت، برنامه تلویزیونی، انیمیشن، موشن گرافیک، لوگو ، پوستر و نقاشی دیجیتال را دریافت کرده است که پس از بازبینی توسط هیات انتخاب، گروه‌های راه یافته به بخش های رقابتی از سوی دبیرخانه معرفی می‌شوند.

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.