به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کشاورزیان ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری شهید علیزاده دامغان به میزبانی سالن الغدیر این شهرستان ضمن بیان راه‌اندازی این مرکز خیریه جز وصیت‌نامه شهید مدافع حرم، سعید علیزاده بود که بهمن‌ماه ۹۴ در سوریه به شهادت رسید، بیان کرد: هدایت نوجوانان و کمک به آن‌ها هدف این مجموعه است.

وی بابیان اینکه این مرکز مشاوره، برپایی اردو، اهدای سبد تحصیلی و آموزش‌های رایگان به دانش آموزان را در کنار هدایت تحصیلی‌شان ارائه خواهد کرد، بیان داشت: این مرکز امروز با حضور مسئولان سپاه و کمیته امداد، آموزش‌وپرورش و دیگر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

شناسایی ۴۵۰ دانش‌آموز برای ارائه خدمات

رئیس کمیته امداد دامغان بابیان اینکه این مرکز ۲۰ نیروی متخصص شامل ۱۰ معلم بازنشسته دارد، بیان کرد: این معلمان رسالت همراهی، حمایت و هدایت درسی دانش آموزان رادارند.

کشاورزیان بابیان اینکه شهید علیزاده خود در ۲۳ سالگی شهید شد و لذا دغدغه جوانان را داشت، بیان کرد: این مجموعه باهدف کمک به جوانان برای دوری از آسیب‌های این سنین، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مبنای مرکز نیکوکاری مذکور طبق وصیت نامه شهید علیزاده، کمک به دانش آموزان و نیازمندان است و مادر این شهید گرانقدر اداره آن را بر عهده دارد، بیان کرد: ۴۵۰ دانش آموز برای ارائه خدمات در این مرکز شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1354729
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.