حمیدرضا کشاورزیان روز شنبه در حاشیه افتتاح این مرکز به ایرنا افزود: مرکز نیکوکاری تخصصی، فرهنگی و آموزشی شهید علیزاده به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان و رفع محرومیت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات هدایت تحصیلی، مشاوره، برپایی اردو، اهدای سبد تحصیلی و آموزش‌های رایگان به دانش آموزان از جمله خدمات این مرکز است. 

کشاورزیان با اشاره به اینکه در این مرکز، بیش از ۲۰ نیرو فعالیت دارند که تعداد ۱۰ معلم بازنشسته نیز در زمینه تحصیلی، دانش‌آموزان را راهنمایی می‌کنند، تصریح کرد: این مرکز با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش شهرستان فعالیت دارد و تاکنون ۴۵۰ دانش آموز شهری و روستایی برای ارایه خدمت شناسایی شده‌اند. 

رییس کمیته امداد دامغان گفت: این مرکز بنا به وصیت‌نامه شهید علیزاده مبنی بر کمک به نیازمندان و کودکان، ایجاد شد که مدیریت مرکز نیز برعهده مادر شهید است.

شهرستان دامغان ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سه شهید به جبهه مقاومت در سوریه تقدیم کرده است.

شهید سعید علیزاده از پاسداران تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود که در سن ۲۶ سالگی در عملیات آزادسازی دو شهرک شیعه نشین نبل و الزهرا در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۴ به درجه شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان دامغان به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.