در این بیانیه آمده است: پیروزی ملت ایران در بهمن ۱۳۵۷ دلیل قاطعی بر اراده ی آنان، در رهایی از استبداد و خودکامگی و رسیدن به عزت و افتخار ناشی از حضور مردم است. شورای اصلاح طلبان استان سمنان، بر اساس حق رای مردم، مصرح در اصل ۵۶ قانون اساسی، بدون هیچ شک و تردیدی برای استیفای صحیح این حق، از چندین ماه گذشته تا کنون، جلسات متعددی را برگزار کرد و با تشکیل کارگروه ها و کمیسیون های مختلف با شناسایی و ترغیب و تشویق اشخاص مومن، متعهد، متخصص و وفادار به منافع کشور، با عزمی راسخ و قوی، قصد حضور فعال و پرشور و تاثیرگذار در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی افراد ثبت نام شده که منتخب این شورا بودند، به نحو قریب به اتفاق، رد صلاحیت شدند یا صلاحیت آنان احراز نشد. 

در ادامه بیانیه اضافه شده است: امکان ارائه لیست انتخاباتی از سوی شورای اصلاح طلبان استان سمنان در هیچ یک از شهرستان های این استان وجود ندارد.

این شورا در بیانیه خود تاکید کرده است: یقین داریم که مردم شریف و اصیل استان، بر اساس درایت و تشخیص خویش، منطبق با مصالح و منافع ملی ایران عزیز، ایفای نقش خواهند کرد.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند و شورای نگهبان با درخواست انتقال سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان موافقت کرد.

 ٨١ نفر در استان سمنان برای چهار صندلی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.