تنها دیدار باقیمانده از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال عصر جمعه بین تیم‌های شهروندساری و ستارگان ورامین در سالن غدیر شهر سمنان برگزار شد و تیم ستارگان موفق شد با نتیجه سه بر ۲ حریفش را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.

دیدار دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ انجامید و با توجه به این که بازی باید با برنده به پایان می رسید کار به وقت اضافه کشیده شد و نماینده ورامین گل سوم خود را در این وقت به ثمر رساند.
در این دیدار مسلم رستمی‌ها، صابر خوش نما و علی محب علیان برای ستارگان ورامین و سروش احمدنیا و پژمان بهاروندی برای شهروند ساری موفق به گلزنی شدند.
دیدار دو تیم در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر ستارگان ورامین خاتمه یافت.

وحید عرض پیما و مجتبی بختیاری این دیدار را قضاوت کردند.

پلی‌آف مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور قرار بود در سه دیدار برگزار شود و هر تیمی که موفق به پیروزی در ۲ مسابقه شود، برنده نهایی این مرحله شناخته خواهد شد. تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و شهروند ساری این سه مسابقه را انجام دادند که در هر سه دیدار جنجال‌های زیادی به پا شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم‌گیری کرد.

بر این اساس، دیدار بین این ۲ تیم در شهر بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران صورت ‌گرفت تا حواشی به وجود آمده در بازی‌های گذشته، دوباره تکرار نشود.

پیش از این تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه توانسته بودند با غلبه برحریفان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران برسند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.