حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شاهرود، افزود: همه با هم  باید بسیج شده و با مشارکت حداکثری در انتخابات به شهید مقاومت که همه عمر خود را صرف امنیت کشور کرد، اعلام کنیم ما هم دین خود را با حضور بر سر صندوق های رای ادا خواهیم کرد.

وی، انجام پنج کار برای جلوگیری از شرمندگی در مقابل شهداء، امام (ره) و رهبری را ضروری خواند و تصریح کرد: حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات، پایبندی به وحدت ملی در پرتو تدابیر نورانی رهبر انقلاب، پشتیبانی حداکثری از نیروهای مسلح و ولایتمداری و گوش جان سپردن به ندای رهبر معظم انقلاب است، وظیفه هر فرد انقلابی است .

محمدحسنی با بیان اینکه دنیا بداند ما تا آخر پای آرمان شهدا ، امام(ره) و ارزش های انقلاب ایستاده ایم تا زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنیم، ادامه داد: در جشن پیروزی انقلاب امسال جای شهید سلیمانی خالی است  اما حضور پرشور مردم مومن این خلاء را پر کرده است.

وی به دستاوردهای کلان انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برآورده شدن آرزوی ۱۴۰۰ ساله اهل بیت عصمت و طهارت برای تشکیل یک حکومت اسلامی  برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.

به گفته وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب، جایگزینی نظام مردم سالاری بجای نظام خانواده سالاری پهلوی بود.

محمد حسنی با اشاره به برگزاری ۳۹ انتخابات در ۴۱ سال انقلاب، گفت: مردم با انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنند که در دوره قبل از انقلاب اینچنین نبود.

  رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، احیای تفکر دینی و اثبات به هم آمیختگی دیانت و سیاست را از دیگر دستاوردها برشمرد و خاطرنشان کرد: امروزه ملت ایران در سراسر جهان به عنوان الگوی عزت طلبی و اسقلال طلبی شناخته می شوند.

وی احیای آرمان های فلسطین را پنجمین دستاورد انقلاب دانست و تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد فلسطین برای همیشه به تاریخ سپرده می شد و به برکت انقلاب اسلامی است که آرمان های فلسطین هنوز زنده است.

محمدحسنی به دیگر دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: دانشگاه های قبل از انقلاب ۲۲۳ واحد بود و اکنون ۲هزار۵۴۰ واحد دانشگاهی در کشور فعال هستند.

وی بانوان استاد در دانشگاه های ایران قبل از انقلاب را ۱۰۰ تن برشمرد و گفت: هم اکنون ۲۱ هزار بانو در دانشگاه های سراسر کشور مشغول تدریس هستند.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: شمار دانشجویان قبل از انقلاب ۱۷ هزارتن  بود اما  اکنون چهار و نیم میلیون است که پیشرفت علمی در کشور را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۹ درصد از روستاهای کشور دارای برق هستند، افزود: سطح امید به زندگی از ۵۵ سال به ۷۹ سال در کشور رسیده است.

محمد حسنی آمارهایی هم در مقایسه با جهان ارائه نمود و اظهار داشت: رتبه نخست در شتاب علمی، رتبه ۱۱ در صنعت هوا و فضا، تنها کشور تولید کننده زیر دریایی در منطقه، تنها کشور تولید کننده موشک در منطقه،  امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیا ، رتبه اول آسیا و پنجم جهان در فناوری لیزر و دومین کشور تولید پهباد رادار گریز هستیم.

وی تاکید کرد: این دستاوردها به برکت خون شهدا و صبوری خانواده های آنها بوده  و همه ملت ایران باید امانتداران خوبی باشیم.

مردم شهیدپرور شاهرود همزمان با ۷۰ شهر و آبادی استان سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای به یاد ماندنی خلق کردند.

در این حضور که با بارش برف همراه بود  با سر دادن شعارهایی از جمله "مرگ بر آمریکا"،" مرگ بر اسرائیل" ،" مرگ بر منافق" و"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" با آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

در پایان این راهپیمایی با شکوه قطع نامه ای خوانده و حاضرین با گفتن "الله اکبر" برآن تاکید کردند.

شهرستان شاهرود با ۲۴۰ هزارتن جمعیت و ۵۳هزار کیلومتر مربع مساحت پنج نقطه شهری و ۵۰ روستا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.