به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید نواب موسوی پیش از ظهر سه‌شنبه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع مردم انقلابی و شهیدپرور دامغان در میدان امام خمینی (ره) این شهر بابیان اینکه مجلس شورای اسلامی قلب تپنده نظام و بنا به فرموده امام راحل در رأس امور است، ابراز داشت: می‌بایست مجلس آینده جوان و انقلابی باشد که مراد از جوان بودن شناسنامه نیست بلکه مجلسی که در آن روحیه کار و تلاش دیده شود.

وی ضمن بیان اینکه با عملکرد درست مجلس کابینه درست نیز شکل می‌گیرد، افزود: نماینده مجلسی که انقلابی باشد به دنبال سلفی گرفتن ذلت‌بار نخواهد رفت و لذا ایران به مجلسی نیاز دارد که در مقابل ابرقدرت‌ها کوتاه نیاید.

انقلاب معجزه الهی

استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان اینکه با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز دوم اسفند می‌توانیم انتخاب الهی داشته باشیم، ابراز داشت: زمانی کار مردم درست و مشکلات آنان رفع می‌شود که یک انتخاب درست صورت گیرد و نمایندگانی جوان و انقلابی انتخاب شوند.

موسوی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حمایت مردم و رهبری امام راحل یک معجزه الهی یاد و اظهار داشت: ایمان به خدا، استقامت و تبعیت از ولی‌فقیه ملت ایران را در سال ۵۷ به پیروزی رساند.

وی بابیان اینکه ملت ایران حکومت رژیم منحوس پهلوی را در هم پیچید، تصریح کرد: مردم ایران باایمان و تقوای الهی در پیروزی انقلاب نقش‌آفرین هستند، این ملت طی ۴۱ سال از پیروزی انقلاب به‌عنوان سرباز امام و رهبری در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته و خوش درخشیدند.

اتحاد رمز پیروزی در همه عرصه‌ها است

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه ملت ایران قلب عالم است، افزود: قدرت خاورمیانه در دست سه سید و روحانی آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی در عراق، سید حسن نصرالله در لبنان و آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای ولی امر مسلمین است که به برکت این افراد آمریکا جرأت تعدی ندارد.

موسوی بابیان اینکه نابودی آمریکا و ایادی او در منطقه نزدیک است، ابراز داشت: باید همچون گذشته درراه الهی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب گام برداشت و باید کاری کرد تا در قیامت مقابل شهدا و شهیدان سلیمانی، بهشتی، رجایی و باهنر شرمنده نباشیم.

وی اضافه کرد: حرکت در حول وحدت و اتحاد، کنار گذاشتن اختلافات، گوش‌به‌فرمان و سخنان رهبر معظم انقلاب، حمایت و پشتیبانی از نظام و پایبندی به ارزش‌های انقلاب رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرائت قطع‌نامه پایانی راهپیمایی و اجرای گروه سرود کانون اکبر تقوی از دیگر برنامه‌های راهپیمایی مردم دامغان در جشن ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.