سردار یعقوب سلیمانی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست رهاورد سرزمین نور و معبر مقاومت به خبرنگاران اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان هدف اصلی اردوهای راهیان نور است بنابراین تامین ایمنی و امنیت اعزام‌ها به منظور آرامش خاطر خانواده‌ها مدنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: امسال بیش از ۲۳۰ هزار پسر و دختر در این اردوها شرکت کردند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: راهیان نور دریایی در استان‌های بوشهر و هرمزگان با عنوان راهیان نور پیشرفت و آبادانی برنامه ریزی شده تا آحاد جامعه به ویژه نخبگان علاوه بر بازدید از منطقه عملیاتی جنوب کشور با دستاوردهای علمی و نظامی مانند ستاره خلیج فارس و پالایشگاه‌ها آشنا و به تفکر بسیجی متخصصان ایرانی پی‌ببرند.

وی تصریح کرد: حضور اقشار مردم در اردوهای راهیان نور به مناطق غرب و شمال غرب کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سلیمانی با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام زائران غیرایرانی به اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: هماهنگی و بسترسازی اعزام این زائران با نگاه جبهه مقاومت برنامه‌ریزی شده است.

وی ابراز داشت: استان سمنان در ساماندهی زائرانی که با خودرو شخصی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس سفر می‌کنند، موفق عمل کرد که این مساله در کل اجرا می‌شود.

وی به ارسال ۱۰۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رهاورد سرزمین نور، یادآور شد: این جشنواره، جشنواره‌ای برای مستند کردن آثار دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج افزود: اثرهای ارسالی در حال داوری است و منتخبان در هفته‌های آینده در سرزمین دفاع مقدس قدردانی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.