به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیران کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان به میزبانی دفتر استاندار سمنان ضمن بیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و کارآفرینی از سوی بانک‌های عامل به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد بانک‌های استان در اجرای طرح‌های اشتغال‌زا مطلوب است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال جاری بیان کرد: در این عرصه بانک‌های عامل می‌توانند با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا کمک‌کننده باشند.

استاندار سمنان در ادامه با اشاره به تلاش و همکاری بانک‌های عامل استان برای توسعه اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: در برهه کنونی ضروری است برنامه‌ریزی بانک‌های عامل برای حمایت از تولید، اشتغال و دیگر طرح‌های اقتصادی و اجتماعی در استان ادامه یابد.

آشنا گر در پایان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه ایران افزود: دشمن با ایجاد فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌ها درصدد فلج کردن پایه‌های تولید و اشتغال در کشور بود اما با عزم ملی، تلاش مسئولان و همراهی ملت شریف ایران این توطئه‌ها خنثی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1344475
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.