منصور قره گزلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پنج طرح زیرساختی و تجهیزاتی اداره مخابرات دامغان به برکت ایام الله دهه فجر، بهره برداری می‌شود. 

وی اظهار داشت: مرکز تلفن با نصب و راه اندازی کافو و تجهیزات در چهار روستای صح، علیان، حجاجی و امروان در دهه فجر  آغاز به کار می‌کند. 

قره گزلی ادامه داد: ایجاد این مراکز با هدف توسعه تلفن ثابت و بهبود کیفیت اینترنت ثابت مشترکان در روستاها انجام شده است. 

وی تصریح کرد: مرکز روستای صح با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، مرکز علیان با ۶۵۰ میلیون ریال، مرکز حجاجی با یک میلیارد ریال و مرکز روستای امروان با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ایجاد شده است. 

رییس اداره مخابرات دامغان گفت: اجرای شبکه پایش دوربین‌های شهری شهرداری‌ها با اجرای کابل کشی فیبر نوری برای دوربین‌های نظارتی در سطح شهر نیز دیگر طرح این اداره است که با صرف اعتبار ۶ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود.

 در ایام الله دهه فجر امسال ۱۰۸ طرح عمرانی با ۵۲۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و هشت طرح اقتصادی با ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان دامغان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال در حوزه های مختلف شهرستان آغاز می‌شود. 

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.