حبیب الله خجسته‌پور روز سه‌شنبه در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در بین اقشار مختلف مردم در تبیین و تهییج شرکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال باشند.

وی به ضرورت تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی در بین عموم مردم تاکید و بیان کرد: آگاهی بخشی، اعتماد سازی و رضایت‌مندی از مولفه‌های مهم برای رقابت پرشور در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: نقش رسانه‌ها برای اعتمادسازی و آگاهی بخشی برای بیان دستاوردهای مسوولان دستگاه‌های اجرایی و افزایش رضایتمندی مردم ضروری است.

دستاوردهای دولت برای افزایش رضایتمندی مردم بیان شود

خجسته پور بیان دستاوردهای دولت را در راستای افزایش رضایتمندی مردم با اهمیت شمرد و افزود: بازگویی خدمات دولت تدبیر و امید و مسوولان اجرایی به عنوان خادمان جامعه برای تحقق این امر و در نتیجه مشارکت حداکثری مردم در استان سمنان در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: ارتباط گیری مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مانند سازمان‌های مردم نهاد، جوانان و هیات‌های ورزشی، دانشگاهیان، بانوان، احزاب، اصناف و رسانه‌ها برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی به منظور مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شود.

وی به رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات دوم اسفند اشاره و بیان کرد: تاکید معاون اول رییس جمهوری و نیز قانون انتخابات مجلس مبنی موظف بودن مدیران در اختیار قرار دادن نیروهای انسانی و امکانات دستگاه‌ها تا پایان انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: اصل بی طرفی در انتخابات با جدیت تمام از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.