نادر فخری روز شنبه در نشست هم اندیشی درخصوص انتخابات و مشارکت حداکثری با شوراهای اسلامی شهر و روستاها، افزود: مسیرصندوق های سیار اخذ رای بر خلاف گذشته از روستاهای نزدیک آغاز و تا دورترین روستا ادامه خواهد داشت و در مسیر برگشت جاماندگان می توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

وی با بیان اینکه نماینده بخشداری و فرمانداری صندوق های سیار را همراهی می کنند، تصریح کرد: سعی شده در محل اخذ رای صندوق های ثابت از اعضای شوراها استفاده نشود تا شائبه ای به وجود نیاید.

معاون استاندار شاهرود ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساعت حضور صندوق رای سیار در هر روستا به دهیاران اعلام می شود.

فخری با بیان اینکه ۲۰۸ پایگاه اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده است، اظهار داشت: قانونمداری و سلامت انتخابات اساس کار بوده و تلاش براین است از اقدامات و تصمیماتی که شائبه بر انگیز است دوری کرد.

وی تاکید کرد: باید با قانون مداری، عدالت محوری، اخلاق گرایی و اعتماد سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نمود.

معاون استاندار سمنان از شوراها خواست با برگزاری نشست ها مردم را با شرایط کنونی بیشتر آشنا کرده و دشمن شناسی و تبعیت از رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری افزون بر ۳۰ انتخابات در کشور، افزود: دشمنان داخلی و خارجی همواره کردند تا مشارکت مردم را با سیاه نمایی کاهش داده ونظام و دولت را ناکار آمد نشان دهند و اعتماد مردم را سلب کنند.

فخری نظام مردم سالاری را مختص به ایران خواند و ابراز داشت: تمامی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی با انتخاب مستقیم و یا غیر مستقیم مردم بر سر کار می آیند و این از شاخصه های نظام اسلامی است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه یکی از معیارهای انتخاب قانونگرایی و اخلاق مداری در زمان تبلیغات است، افزود: کاندیداها باید در تبلیغات با معرفی خود برنامه هایشان را بیان کرده و از تخریب رقبای خودداری کنند.

وی گفت: فرد منتخب باید دارای خصوصیاتی از جمله متدین، معتقد به نظام و پاسخگو به مردم باشد.

فخری، تلاش بر ایجاد نشاط، ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ضروری خواند و یادآورشد: انتخابات سرنوشت یک ملت را رقم می زند و مردم قدرشناس با بصیرت و مشارکت حداکثری خود مسیر انقلاب را مشخص خواهد کرد.

 شهرستان شاهرود با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و ۵۳ هزار کیلومتر مربع وسعت در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.