سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی عصر یکشنبه در میان تجمع و عزاداری مردم در سوگ شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان امام رضا(ع) شهر سمنان افزود: برنامه‌ریزی آمریکای جنایتکار تفرقه افکنی در میان ملت ایران بود و حضو پرشور و استقبال گسترده در گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب ناکامی دشمن شده و دشمن به زودی ضربه‌های محکم‌تری خواهد خورد.
وی ادامه داد: انتقام شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فقط به شلیک موشک در منطقه یا یک پایگاه محدود نخواهد شد، آمریکا به اندازه وسعت جبهه مقاومت درگیر خواهد شد و هزینه این جنایت را خواهد پرداخت کرد.
دامغانی تصریح کرد: ملت ایران مانند آمریکا بزدل نیست و انتقام می‌گیرد.
وی بیان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی خود و خانواده‌اش را وقف دفاع از حرم کرده بود و پاداشی جز شهادت برای وی جفا بود.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به گفته زینت دختر سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی مبنی بر اینکه سید حسن نصرالله انتقام پدرم را خواهد گرفت، ادامه داد: همه سربازان ولایت با قطره قطره خون پای آرمان‌های سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌ایستند و تا نابودی آمریکای خون‌خوار و استکبار جهانی از پا نخواهند نشست.
وی یادآور شد: آمریکای جنایتکار حق دارد از  سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصبانی باشد چرا که ایشان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.
فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان نقش آفرینی کرد و قدرت حزب الله، انصار الله، حشد الشعبی، زینبیون و فاطمیون، مرهون تلاش و مجاهدت‌های این شهید است.
وی ابراز داشت: برگزاری با شکوه پیاده روی اربعین با وجود داعش در منطقه مرهون زحمات شهید سلیمانی بود و می‌توان از این رویداد بزرگ به عنوان یکی از افتخارات ۴۱ سال خدمت خالصانه  سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام برد.
فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: حذف فیزیکی سردار سلیمانی‌ها و مدیران نخبه کشور نمی‌تواند مانع حرکت کشور به سوی تعالی شود و تک تک مردم راه شهید سلیمانی را با انگیزه دو چندان ادامه خواهند داد.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
مردم شهید پرور شهر سمنان همپای دیگر هموطنان امروز با تجمع در میدان امام رضا(ع) این شهر با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در ماتم شهادت  سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.