قاسم شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مجریان انتخابات، حافظ رای مردم هستند، افزود: آحاد جامعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، مراتب را به صورت مستند به هیات بازرسی انتخابات گزارش کنند.

وی، به رصد رفتار داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: در صورت مشاهده یا گزارش، تحرکات خلاف و یا خارج از مسیر قانونی داوطلبان ، به منظور جلوگیری از بروز هرگونه قانون‌شکنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر هیات بازرسی بر انتخابات استان سمنان ادامه داد: عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز برای جلب اعتماد مردم به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور رصد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری قشر تحصیلکرده، خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران، مسوولان، گروه‎ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه ضرورت دارد.

شریفی، اطلاع رسانی شفاف و بدون تخلف با داشتن آگاهی کامل از مسایل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علمی در جریان انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و افزود:  برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم نیازمند همکاری اقشار مختلف جامعه است.

دبیر هیات بازرسی بر انتخابات استان سمنان، به حساسیت این برهه از زمان اشاره و اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، کم حاشیه و یا بدون حاشیه، بهترین راه برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است که به همراهی تمام بخش های جامعه نیازمند است..

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.