حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع میامی با بیان اینکه حماسه ۹دی در تاریخ ایران ماندگار شد افزود : بادشمن شناسی مردم آتش فتنه و نقشه های دشمنان خنثی شد. 

صفایی پور گفت: مدیریت رهبر معظم انقلاب،حضور انقلابی مردم در صحنه و پیوند عمیق مردم با ولایت سه عامل مهم در راستای خلق حماسه ۹ دی بود.

وی هدف اصلی دشمنان را براندازی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: دشمنان در فتنه ۸۸ قصد براندازی نظام را داشتند ، اما مردم بصیر ایران با حماسه‌ای که در یوم‌الله ۹ دی به وجود آوردند آن ها را ناکام گذاشته و برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید با تفرقه‌افکنی آب به آسیاب دشمن ریخت، اظهار داشت: دشمنان در انتخاباتی که تا امروز در ایران برگزار شده، دسیسه کرده اند و اکنون نیز به دنبال خدشه‌دار کردن چهره انقلاب اسلامی هستند.

صفایی پور افزود: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در رقابت‌های انتخاباتی خود معیار اخلاق و اسلام را رعایت کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی تصریح کرد: فرمان تاریخی حضرت امام(ره) یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

صفایی پور با بیان اینکه دشمنان برای پیشبرد اهداف شوم خود به دنبال بی سواد نگه داشتن مردم بودند گفت : آنان می دانستند اگر مردم باسواد شوند نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم ضروری است تصریح کرد : مسئولان برای مهار گرانی تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.