ماریا دوتسنکو شامگاه شنبه در همایش تخصصی درباره حفاظت از محیط زیست در دفتر انجمن توسعه و آبادانی شهرستان مهدیشهر استان سمنان افزود: تغییر آب و هوایی بر زندگی ۳۵۰ میلیون انسان در سال تاثیر می‌گذارد و زندگی افراد را از حالت عادی خارج می‌کند که این آمار نشان دهنده اهمیت توجه به تغییرات آب و هوایی است.
وی با بیان اینکه زمان مقوله مهم برای حل مساله تغییرات آب و هوایی است، ادامه داد: سازمان ملل متحد راهکار حل مساله تغییرات آب و هوایی را می‌داند، اما برای حل این مساله نیازمند همراهی است.
به گفته دوتسنکو پنج سال پیش دریاچه ارومیه روبه خشکی بود اما امروز به کمک ایران و سازمان ملل متحد این دریاچه بازسازی و ۴۰ درصد آب به مزارع کشور بازگردانده شده است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان ملل متحد در زمینه‌های مختلف اقتصادی، بهداشت و سلامتی، مبارزه با مواد مخدر و حفاظت از محیط‌زیست با دولت ایران همکاری می‌کند.
رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران یادآور شد: سازمان ملل از دولت ایران و به خصوص مردم آن در این زمان خاص برای کاهش تاثیر رکود اقتصادی بر روی اقشار آسیب پذیر حمایت می کند تا اطمینان حاصل شود کسی نادیده انگاشته نشود.
رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران به منظور حضور در همایش تخصصی درباره حفاظت از محیط زیست و آیین گشایش نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.