رییس دانشگاه دامغان در حاشیه آیین افتتاحیه این همایش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال برای نخستین بار در چهار محور تلویزیون، سینما، هنرهای دیجیتال و تئاتر به مدت ۲ روز در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

عبدالعلی بصیری اضافه کرد: آثار دانشجویان در ۲۵ بخش محورهای این نمایش به سامانه دانشکده هنر دانشگاه دامغان ارسال شده است. 

وی ادامه داد: مقاله‌های ارسالی از سوی داوران و اساتید دانشگاه‌های هنر کشور در بخش های مختلف مورد داوری قرار گرفته است که از این تعداد، ۲۳ مقاله برای ارائه و سخنرانی انتخاب شده است. 

بصیری گفت: به همت دبیران این همایش ملی، فراخوان شرکت در همایش به صورت ملی به تمامی دانشگاه‌ها و موسسه‌های تحقیقاتی کشور ارسال شده است و دانشگاه دامغان، امروز میزبان هنردوستان کشور است. 

رییس دانشگاه دامغان گفت: برگزاری این همایش می‌تواند نقش بسزایی در افزایش دانش و کسب علوم نوین برعهده داشته باشد که خروجی آن نیز می‌تواند در بخش‌های اصلی این همایش تاثیرگذار باشد.

سخنرانی کلیدی اساتید برجسته، ارائه مقاله های برگزیده، تور دامغان گردی و ارائه پوستر مقالات به شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های این همایش است. 

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.