حشمت الله عسگری روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: قیمت انواع گوشت قرمز در بازار عرضه و تقاضای استان سمنان به طور متوسط به ۸۰۰ هزار ریال رسیده است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روند کاهشی قیمت گوشت در بازار ادامه می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: اتخاذ راهبردهای عملی برای تثبیت و کاهش قیمت اقلام غذایی و ضروری در ماه‌های گذشته در استان انجام شده است و روند کاهش قیمت تعدادی از اقلام غذایی در بازار سمنان قابل قبول گزارش می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: مصوبه‌های کارگروه تنظیم بازار استان با تلاش مسئولان در گام اجرایی قرار گیرد و درصورت اجرا نشدن مصوبه‌ها، دلایل تاخیر به دبیرخانه این کارگروه اطلاع رسانی شود.

عسگری اضافه کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی در استان در عملیاتی کردن مصوبه‌های تنظیم بازار در ماه‌های گذشته اقدام‌های قابل قبولی نداشتند، این دستگاه‌ها با تغییر رویه در راستای اجرای وظایف خود گام بردارند.

وی تصریح کرد: با جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان، کمبود گوشت مرغ در ماه‌های آینده در استان نخواهیم داشت و باتلاش مدیران  برای تامین اقلام غذایی تلاش می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: راه‌اندازی اتاقک‌های ثبت شکایت‌های احتمالی مردمی از عملکرد اصناف شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در ارتباط با نحوه افزایش یا کاهش قیمت اقلام غذایی و راه‌اندازی نمایشگاه شب یلدا بحث و تبادل نظر کردند.

در استان سمنان دست کم ۳۰ هزار واحد صنفی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.