مجتبی جانعلی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با شعار «پیش به سوی ایران فعال» از بیست و ششم مهر آغاز شد و تا دوم آبان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی جامعه و در نتیجه کاهش هزینه های سلامت را به دنبال داشته باشد.

جانعلی، به ضرورت افزایش تعامل دستگاه های اجرایی در توسعه ورزش همگانی تاکید و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برای برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی در استان سمنان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده های شهدای ورزشکار، تجلیل از کارکنان این اداره کل و افتتاحیه رقابت های ورزشی به صورت همزمان در استان از برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت های قرآنی، همایش های پیاده روی و کوهنوردی و برگزاری کلاس های آموزشی در سمنان از دیگر برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  یادآور شد: افزایش همکاری و هماهنگی مسوولان استانی با هدف جذب اعتبارات برای رفع مشکلات هیات های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران ضرورت دارد.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری ۴۱ هزار و ۷۴۷ ورزشکار بیمه شده در سال ۹۷ داشت، ۲ هزار و ۱۴ مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.