مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره به ایرنا گفت: مرحله‌ استانی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه جاری در حال برگزاری است.

نبی‌الله خدابخشی بیان کرد: ثبت‌نام در این دوره از جشنواره، ۲۰ تیرماه امسال آغاز و از مجموع ۳۶۸ شرکت‌کننده، اثر ۲۳۳ قصه‌گوی دو بخش صحنه‌ای و ۹۰ثانیه‌ای در سامانه kanoonfest.ir بارگذاری شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش ۹۰ ثانیه‌ای این دوره از جشنواره تا دهم مهرماه سال جاری فرصت داشتند تا اثر خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

مدیرکل کانون استان در پایان تصریح کرد: از سوی دبیرخانه استانی این جشنواره، ۴۹ قصه‌گو در سه بخش نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال،‌ زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ی استانی راه یافتند که طی دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه در هفته‌ی ملی کودک در سمنان

خدابخشی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک، بیان کرد: هفته ملی کودک با مشارکت و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط از روز شنبه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۸ هم‌ زمان با تهران در سراسر این استان آغاز ‌شد.

خدابخشی اظهار داشت: مربیان ۲۳ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری، ۱۳ تا ۱۹ مهرماه سال جاری برنامه‌های شاد و متنوع و برپایی کارگاه‌های تخصصی ویژه کودکان به اجرا گذاشته‌اند.

رئیس ستاد برگزاری هفته‌ی ملی کودک استان سمنان با اشاره به شعار این هفته مبنی بر «آینده را باید ساخت»، افزود: از آن‎جا که وضعیت زندگی، رشد و بالندگی کودکان روشن‎ترین نشانه‎ توان هر جامعه است، هیچ تلاشی ارزشمندتر از بخشیدن فرداهایی روشن به کودکان وجود ندارد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف در حال برگزاری است.

۷۳۵۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.