علی آقا یحیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۰۹ مورد حادثه در این مدت به وقوع پیوست که شامل ۷۰ حادثه جاده‌ای، ۱۱۷ خدمت حضوری، ۱۵ مورد خدمات شهری، چهار مورد امدادرسانی کوهستان، یک مورد آتش‌سوزی جنگل و مراتع و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی بود.

وی بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر سمنان به ۳۵۸ نفر در حوادث جاده ای، ۵۳۰ نفر به صورت حضوری، هفت نفر در حوادث کوهستان و ۲۳ حادثه دیده شهری و ۲ نفر در حادثه کارگاهی در استان امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: علاوه بر خدمات و امدادرسانی، ۸۴ نفر توسط این جمعیت در صحنه های مختلف نجات یافتند و ۷۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و هشت نفر سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به هفت مورد عملیات رهاسازی شهروندان از محل حادثه در این مدت، ادامه داد: این خدمات توسط ۲۲۷ تیم عملیاتی انجام شد و تعداد کل نیروهای ۵۲۹ نفر بود.

یحیایی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان سمنان در شهریور ۹۸ به ۴۹۴ نفر اسکان داد، اضافه کرد: ۴۰ نفر در حوادث جاده‌ای و ۴۵۴ نفر در خدمات حضوری این جمعیت اسکان یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۹۲ دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به مسافران در یک ماه گذشته به عملیات های مختلف اعزام شد، افزود: ارائه خدمات امداد و نجات برای همه مسافران در استان سمنان و سایر شهروندان در جاده ها به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.