حسن کاتبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آموزش و پرورش شهرستان دامغان از اول مهرماه امسال با ۶۵۰ کلاس درس، سال تحصیلی خود را آغاز می‌کند که از این تعداد، ۱۵ کلاس تازه‌ساز شامل ۹ کلاس متعلق به دبیرستان دکتر منصوری شهر دامغان و ۶ کلاس هم متعلق به مدرسه فاطمی روستای فیروزآباد است.

وی اظهار داشت: مدرسه دکتر منصوری دامغان دارای هشت اطاق اداری و ۹ کلاس درس با ظرفیت ۲۱۰ دانش آموز است که با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است. 
وی تصریح کرد: مجموعه فاطمی روستای فیروزآباد نیز با ظرفیت ۶۶ دانش آموز و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده و آماده بهره برداری است.
کاتبی اضافه کرد: مجموعه ورزشی دانش آموزی شهدای مدافع حرم دامغان نیز از طرح های ورزشی جدید در مسکن مهر این شهر است که در هفته دولت امسال با هدف تامین نیاز ساکنان مسکن مهر و دانش آموزان منطقه بهره برداری شده است. 
وی خاطر نشان کرد: این مجموعه ورزشی با زیربنای یک هزار و ۶۶۵ متر مربع و  اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال ساخته شد که به منظور تجهیز این مجموعه نیز تاکنون یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: تعداد ۶۰ خیر مدرسه ساز از این شهرستان در سامانه های مجامع خیران مدرسه ساز کشور ثبت است که در زمینه‌هایی هم‌چون اهدای زمین، ساخت مدرسه، احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی، اهداء منزل مسکونی، خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مشارکت دارند.
مجمع خیران آموزش و پرورش دامغان دارای ۶۶ عضو خیر و ۲۰۰ نیک اندیش است که از ۱۰۵ مدرسه موجود در شهرستان دامغان، ۲۳ مدرسه خیرساز است.
شهرستان دامغان دارای حدود ۱۴ هزار دانش آموز و یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی شاغل است.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.