علیرضا آشناگر، روز سه‌شنبه در آیین افتتاح همزمان ۱۲۹ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در سالن همایش های دانشگاه دامغان، ابراز داشت: این سنجش از سوی سازمان اداری و استخدامی در سطح ۳۱ استان کشور انجام و در بخش‌های مختلف وضعیت رضایت مردم بررسی شد که استان سمنان با ۱ درصد اختلاف نسبت به رتبه اول، رده دوم کشور را کسب کرد و این رده، افتخار بزرگی برای مسوولان استان است.

استاندار سمنان گفت: هفته دولت فرصت طلایی خدمت به مردم و فرصت خوبی برای استفاده و معرفی از شاخص‌های توسعه در کشور است. 

وی ادامه داد: افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی، امید را در بین مردم برای بهره مندی از اقدام های دولت افزایش می دهد. 

آشناگر اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی تعدادی از طرح های مهم نشان می دهد دولت به صورت جدی در حال رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: میزان بودجه اشتغال روستایی سال گذشته استان ۱۲۹ میلیارد ریال بود که  ۱۸۴ میلیارد ریال آن جذب شد. 

به گفته آشناگر، در سالجاری از محل تسهیلات کم بهره، مبلغ ۳۵ میلیارد ریال جذب شده است که این اعتبار به کاهش مشکلات کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان برنامه و بودجه، هشت اقدام اولویت دار استان را رصد می‌کند تا اعتبارات شهرستان‌ها بر اساس اولویت بندی این سازمان، اجرا شود. 

آشناگر اضافه کرد: برای برقراری ارتباط بهتر بین مردم و مسوولان، میزهای خدمت به صورت مستمر در استان برگزار می شود.

استاندار سمنان، صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی را محور توسعه استان دانست و گفت: به لطف خدا و حمایت های دولتی، در سال های اخیر، هیچ کارخانه و واحد تولیدی در این استان تعطیل نشده که این امر نشان از پویایی صنعت در استان است.

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، صبح امروز استاندار سمنان به همراه مدیران کل و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن همایش های دانشگاه دامغان حاضر شد که در این سفر،  ۱۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان دامغان به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.