علی اصغر مجد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و افزود: هفته دولت فرصتی طلایی برای بیان عملکردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا مردم بدانند در شرایط سخت اقتصادی، همچنان دولت با اقدامات خود برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی در تلاش است. 
مجد به بهره برداری از ۱۲۲ طرح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق دارای هشت طرح با اعتبار هشت میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال، آب و فاضلاب شهری ۶ طرح با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، مخابرات یک طرح با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال، نوسازی مدارس دارای ۲طرح با اعتبار ۴۰ میلیارد و  ۸۵۵میلیون ریال و منابع طبیعی دارای ۲طرح به اعتبار ۱۷میلیارد و ۲۱۸میلیون ریال است.
وی ادامه داد: هفت طرح جهادکشاورزی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال، یک طرح شهرداری کلاته با یک میلیارد و ۳۸۰میلیون ریال، ۲۱ طرح آب و فاضلاب روستایی به ارزش ۳۵ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال از جمله طرح های هفته دولت در سالجاری است. 
وی در ادامه به بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای طزره اشاره کرد و گفت: عملیات گازرسانی به طول ۴۱ کیلومتر و با صرف ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از روستای مهماندوست به روستای طزره به اتمام رسیده است که با این عملیات، روستاهای مهماندویه و طزره از نعمت گاز در هفته دولت امسال برخوردار خواهند شد. 
مجد به یک طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و افزود: این طرح شامل بهره برداری و افتتاح مجتمع جاده‌ای پارس است که با صرف چهار میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده است. 
وی به دیگر طرح‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن با ۱۶طرح و اعتبار ۲۲میلیارد و ۶۸۰میلیون ریال، آب منطقه ای با یک طرح و صرف ۵میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال اعتبار، حفاظت محیط زیست دارای یک طرح با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال و امور عشایر شهرستان نیز دارای یک طرح و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، طرح های خود را در هفته دولت افتتاح خواهند کرد.
مجد به افتتاح ۴۰ طرح در سطح دهیاری ها اشاره کرد و گفت: دهیاری های شهرستان در هفته دولت امسال ۴۰ طرح با صرف اعتبار ۲۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال را بهره برداری خواهند کرد. 
وی به افتتاح ۱۲ خانه بهداشت اشاره کرد و گفت: ۱۲ طرح دانشگاه علوم پزشکی سمنان شامل خانه بهداشت شهری و روستایی با صرف اعتبار هشت میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مجد به تنها طرح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده کارگران دامغان از جمله طرح های این اداره است که با اعتبار ۴۸میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال به بهره برداری می رسد. 
فرماندار دامغان به هفت طرح اقتصادی- تسهیلاتی قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این طرح ها شامل پنج طرح جهاد کشاورزی، یک طرح میراث فرهنگی و یک طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای است. 
وی خاطر نشان کرد: این تعداد طرح با صرف ۹۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، ۳۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد. 
فرماندار دامغان به کلنگ زنی و آغاز عملیات ۱۲طرح با اعتبار ۱۸۰میلیارد و ۹۵۷میلیون ریال اشاره کرد و گفت:احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه مسکن مهر، ایجاد مرکز تلفن در روستای علیان و صح، چهار طرح آبخیزداری، احداث تعدادی شبکه و پست هوایی برق شهری و روستایی و مخزن آب روستای آستانه از مهم ترین طرح های قابل کلنگ زنی در این هفته است.

در هفته دولت سال گذشته، ۱۱۳ طرح عمرانی در دامغان با اعتبار ۴۱۶ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال و ۶ طرح اقتصادی با ۲۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش های مختلف افتتاح شد.  
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است. 

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.