حسین تقی پور عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یوسف عسگری در بخش جوانان با ۲ مدال طلا، علی طباطبایی در بخش بزرگسالان با مدال طلا و حسین علی یاری در بخش نونهالان با مدال نقره در سه رده سنی بخش تالو به کار خود پایان دادند.
وی ادامه داد: در بخش تالو نیز محمد خَمَر در رده سنی جوانان و احمد واحدی در رده بزرگسالان از راهیابی به فینال بازماندند اما در نیمه نهایی با پیروزی بر حریفان خود، مدال برنز را از آن خود کردند.
تقی پور خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، از روز ۲۳ الی ۲۵ مرداد ۹۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قزوین برگزار ‌شد.
وی افزود: بیش از ۵۰۰ ورزشکار از تمامی استان های کشور در این رقابت ها حاضر بودند و سطح مسابقات نیز از کیفیت بالایی برخوردار بود.
تقی پور اظهار داشت: ۱۰ ووشوکار دامغانی در ۲ بخش ساندا و تالو به این مسابقات اعزام شدند که با وجود رقابت سنگین، موفق به کسب ۶ مدال رنگین شدند. 
رئیس هیات ووشو شهرستان دامغان گفت: در کنار ورزشکاران اعزامی، علی نیکنایی به عنوان داور ملی از دامغان به این مسابقات اعزام شد. 
تعداد ورزشکاران رشته ووشو در دامغان ۲۳۰ نفر است که از این تعداد، سه نماینده در تیم های لیگ برتر و یک نماینده در تیم ملی حضور دارند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.