علیرضا عسگریان شامگاه یکشنبه در جشن عید قربان و افتتاح مرکز پرورش کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شکوفه های سارینا در شهر امیریه از توابع دامغان افزود: هم اکنون در کنار کمک‌های مردمی برای رفع محرومیت از نیازمندان، بیش از ۶۴۰ هزار خیر در سراسر کشور در طرح‌های حمایت از نیازمندان مشارکت دارند.
وی ادامه داد: مردم ایران با حس نوع دوستی و همدلی خود همواره به یاد نیازمندان هستند که با توجه به میزان کمک‌های مردمی سال گذشته به نیازمندان، می توان کمک هشت هزار میلیاردی مردم در سالجاری را پیش بینی کرد. 

عسگریان به اجرای طرح محسنین در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۳۰۰ هزار کودک در سراسر کشور در طرح محسنین تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیران هستند. 
وی ادامه داد: کمک مالی ارائه شده به کودکان یتیم در کشور ماهانه مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که این مساعده توسط خیران پرداخت می شود.
عسگریان به اقدامات کمیته امداد در راستای انجام عمل قربانی کردن و توزیع آن بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: در سالجاری، میزان ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان نسبت به سال گذشته به صورت ریالی ۹ درصد و به صورت عددی ۴۵ درصد رشد داشته است. 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور از اقدامات آقای امیرآبادیان، خیر امیرآبادی تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و محرومیت زدایی ها در کشور به برکت تلاش و مساعدت های این خیران رفع می شود که در حال حاضر نیز، این خیر امیرآبادی در سه طرح خیری، این نهاد را حمایت می کند.

علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور به منظور شرکت در جشن عید قربان و افتتاح مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شکوفه های سارینا امیریه به این شهر سفر کرد. 
همزمان با برگزاری جشن عید قربان و ذبح دام، مراکز نگهداری کودکان سارینا امیریه پس از تعطیلی سه ساله با میزبانی از ۳۷ کودک دختر افتتاح شد. 
 ۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه امیرآباد هستند.
بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان و در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.
۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.