مشاور رئیس دانشگاه سمنان از این دانشگاه به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های ایران و دنیا نام برد و گفت: دانشگاه سمنان از موثرترین دانشگاه‌های کشور در حوزه‌های آموزشی، فناوری و تولیدعلم است.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، مصطفی فضلی در جمع خبرنگاران از این دانشگاه به عنوان نگین خردورزی استان سمنان نام برد و اظهار کرد: دانشگاه سمنان با داشتن 6 پردیس آموزشی، پارک علم و فناوری، یک مرکز رشد، پردیس دانشگاهی، پردیس بین‌المللی و مرکز آموزش مجازی به یکی از موثرترین مراکز دانشگاهی کشور در حوزه‌های آموزشی، فناوری و تولیدعلم تبدیل شده است.

وی از تحصیل حدود 12 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد و افزود: این دانشگاه بالغ بر 30 هزار دانش‌آموخته در رشته‌های مختلف دارد.

مشاور رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه دانشگاه سمنان در یک دهه گذشته طرح‌های زیادی اجرا کرده گفت: دانشگاه سمنان در مسیر تیدیل شدن به یک دانشگاه سبز و کارآفرین قرار گرفته است.

وی از کمک به تحقق رونق تولید به عنوان یکی از اهداف این دانشگاه در سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان در پنج دهه گذشته دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

فضلی از قرار گرفتن این دانشگاه در شمار یک درصد دانشگاه تاثیرگذار دنیا به عنوان یک افتخار بزرگ برای استان نام برد و افزود: استان سمنان برای دومین سال پیاپی در زمره برترین دانشگاه‌های دنیا قرار گرفته است. ضمن اینکه سه استاد این دانشگاه در شمار یک درصد دانشمند پراستناد دنیا قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه سمنان اخیرا براساس رتبه‌بندی"شانگهای"در بین برترین دانشگاه‌های دنیا قرار گرفته ادامه داد: همچنین این دانشگاه در بین 11 تا 15 دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است. همچنین این دانشگاه با تولید 623 محصول علمی و 2313 مدرک علمی در جمع موثرترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفته و از همین رو از آن به عنوان نگین خردورزی کویر یاد می‌شود.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.