معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی در استان سمنان با رعایت تمام استانداردهای لازم توسط جهاددانشگاهی این استان برگزار شد.

حبیب الله خجسته پور در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان افزود: جهاددانشگاهی همیشه در انجام وظایفی که به این نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی محول می شود، عملکرد مثبت و خوبی از خود نشان میدهد.

وی افزود: به اتفاق جمعی از مدیران ستادی حوزه استانداری سمنان و مسوولین محترم جهاددانشگاهی از روند اجرای برگزاری آزمون بازدید انجام شد، خوشبختانه جهاددانشگاهی نشان داده است که در برگزاری آزمون ها نیز به مانند دیگر وظایفی که به آنها واگذار شده کاملاً پای کار هستند و استاندارد های لازم را در برگزاری آزمون رعایت میکنند و عملکرد مثبت و خوبی دارند .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان اظهار داشت: هم فضای کاملاً خوب و مناسبی انتخاب شده بود و هم شرکت کنندگان از روند برگزاری آزمون رضایت کاملی داشتند.

خجسته پور همچنین گفت: از عزیزان جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی و هم دفتر امور شهری استانداری سمنان که در کنار هم تلاش کردند تا این آزمون به نحو شایسته ای و با رعایت تمام استانداردهای لازم برگزار شود، تشکر می کنم.

گفتنی است آزمون استخدامی پیمانی مشاغل عملیاتی آتش نشانی از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور با شرکت 1272 نفر در استان سمنان برگزار شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.