رضا مهرورز شامگاه شنبه پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با شاهین خزر رودسر در سمنان، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: همان گونه که تیم‌های لیگ برتر به سمت پویایی پیش رفته و از لحاظ قدرت به سطح بالایی رسیدند، سطح کیفی داوری‌ها نیز باید به داوران آسیایی و جهانی برسد تا بتوان بهره مطلوبی از نحوه قضاوت داوران برد.

وی با اشاره به نمایش دیداری جذاب از سوی دو تیم شهرداری سمنان و شاهین خزر رودسر، بیان‌کرد: شاهین خزر رودسر بر اثر اشتباه‌های فردی بازیکنانش این دیدار را به تیم شهرداری سمنان واگذار کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر به استانداردهای لازم زمین های فوتبال ساحلی اشاره و تصریح‌کرد: اکثر زمین‌های این رشته ورزشی از لحاظ تامین نور در هنگام دیدارهای شامگاهی دچار مشکل هستند و این مساله کار را برای داوران و بازیکنان در زمین کمی سخت می‌کند.

وی اظهارداشت: بارش باران مانع از برگزاری منظم تمرین‌های این تیم گیلانی است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر خاطرنشان‌کرد: این تیم در هنگام برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و پیش از آغاز فصل، از برگزاری تمرین‌های مناسب نسبت به استان‌های کویری محروم است که این امر در روند آمادگی تیم اختلال ایجاد می‌کند.

دیدار تیم های شهرداری سمنان و شاهین خزر رودسر از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی هفت بر چهار تیم سمنانی همراه بود.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.