مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان از غرق شدن دو نفر در یک کانال آب کشاورزی در شهرستان گرمسار خبر داد.

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان بااعلام این خبر اظهار کرد: این دو نفر در بخش انتهایی کانال آب روستای حاجی آباد- در حوالی چهارقشلاق غرق و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این نفر غروب روز گذشته حین شنا در این کانال غرق شدند ادامه داد: گزارش حادثه حوالی 17 و 30 دقیقه به پایگاه هلال احمر داده شده و امدادگران به سرعت به منطقه ازام می‌شوند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان علاوه بر نیروهای امدادی و نجاتگران هلال احمر ، تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این عملیات حضور داشتند.

محمدخانی در پاسخ به پرسشی در خصوص دلایل وقوع این حادثه به ایسنا گفت: قربانیان حادثه پدر و فرزندی 49 و 27 ساله بودند که حین شنا در کانال غرق و جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان علت وقوع این حادثه تلخ را عدم رعایت نکات ایمنی و شنا کردن در منطقه ممنوعه اعلام کرد و از عموم مردم خواست به هیچ عنوان در کانال‌های آب کشاورزی، سدها و رودخانه‌ها و...به شنا نپردازند.

به گزارش ایسنا اوایل این هفته نیز یک نفر در دامغان و در سد شهید شاهچراغی دامغان حین شنا جان خود را از دست داده بود تا شمار قربانیان شنا در مناطق ممنوعه استان کویری سمنان در هفته به سه نفر برسد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.