سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان روز دوشنبه در آیین  اختتامیه سومین جشنواره عکس شهریاران ضمن قدردانی از هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کردند گفت : در سومین دوره این جشنواره بیش از ٧٠٠  اثر از ١٢٨ عکاس ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

عباس بابایی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان چندی پیش نیز از نمایشگاه آثار خوشنویسان بزرگ ایران در سمنان حمایت کرد، افزود :برگزاری رویدادهای هنری در شهر می تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی اجتماعی در مین مردم موثر باشد . 

سید مسعود سیادتی، رییس شواری شهر سمنان نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر در مجموعه شهرداری و شواری شهر سعی بر این است که به هنر نگاه ویژه شود، گفت: امروز با وجود فناوری هایی که وجود دارد عکس های زیادی تولید می شود، اما مساله ای که «عکاسی» را با اهمیت می کند، نگاه هنرمندانه ای است که در ذهن عکاس وجود دارد و این نوع نگاه است که اثر ارزشمند و ماندگاری را تولید خواهد کرد . 

میثم قدس پور، مدیر موسسه موج فرهنگ و دبیر سومین جشنواره عکس شهریاران نیز با ارائه گزارش درباره این جشنواره به قرائت بیانیه داوران پرداخت .

در پایان این جشنواره و در بخش تک عکس حرفه ای  امین طالب رتبه اول، سیدعابد میرمعصومی رتبه دوم و علی ابک و امیر آذرپور رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند و در این بخش  مهرناز صالحیان، فرید صالحیان و  پیمان صالحیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش تلفن همراه نیز اسماعیل طحان، مهدی نجفی و امین طالب به عنوان برترین ها معرفی و  نبی الله شیخی و مبین رزم خواه شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش ویژه نشاط اجتماعی نیز محمد نجم، یعقوب پازوکی و علی ابک به عنوان اول تا سوم معرفی شدند و از  مسعود محقق و سیدمهدی طاهری تقدیر شد.  

داوری سومین جشنواره عکس شهریاران را  میثم قدس پور ،مهدی مردانی و خسرو به آیین بر عهده داشتند. 

 این جشنواره در موضوعات جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری سمنان، آیین های سنتی عید نوروز و بهار در سمنان، فضای های جاذب شهر سمنان شامل مناظر، نمادها، نورپردازی ها، فضای سبز، سمنان در شب و سمنان شهر دوستدار کودک برگزار و آثار ارسالی  از رشد دو برابری در تعداد عکاسان و رشد ٦٠ درصدی در تعداد آثار دریافتی نسبت به  دوره دوم برخوردار بوده است.

سومین جشنواره عکس شهریاران توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت گردشگری شهرداری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و انتشارات آبرخ و موسسه موج فرهنگ سمنان برگزار شد.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.