مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۵۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج بااعتبار ۱۶۰ میلیون تومان در بهار سال جاری راهی خانه بخت شدند .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد قبل از ازدواج مشاوره فردی و گروهی باهدف پایدار بودن زندگی و استحکام بنیان خانواده دریافت می‌کنند، افزود: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۴۰۰ مشاوره به زوج‌های جوان در مراکز مشاوره کمیته امداد استان سمنان ارائه‌شده است .

  مسعودیان راد با اشاره به اینکه ۵۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران در سه‌ماهه نخست امسال راهی خانه بخت شدند افزود: برای این کمک‌هزینه‌ها ۱۶۱ میلیون تومان هزینه شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۹۵ میلیون تومان برای ۲۲ فقره کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان اختصاص‌یافته است افزود: ۱۱ فقره هدیه ازدواج به پسران و ۱۲ فقره کمک‌هزینه ازدواج مجدد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان بااعتبار ۴۲ میلیون تومان اختصاص‌یافته است .

وی یادآور شد: ۶ فقره کمک‌هزینه ازدواج در این مدت به دختران نیازمند استان سمنان با کمک و مشارکت خیران استان سمنان پرداخت و این عزیزان راهی خانه بخت شدند

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.