مسوول دبیرخانه هشتمین ذوسالانه ملی سفرنامه و خاطر نویسی رضوی از ارسال ٥٦ اثر به این جشنواره خبر داد .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، نیره کاشی بااعلام این خبر افزود: این آثار از ١٤ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی با ١١ اثر تاکنون در صدر استان‌ها از نظر تعداد آثار ارسالی قرار دارد اظهار داشت: استان کرمانشاه با ١٠ اثر و زنجان با شش اثر در رده های دوم و سوم قرار دارند .

مسوول دبیرخانه هشتمین ذوسالانه ملی سفرنامه و خاطر نویسی رضوی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره قرار است هشتم و نهم آبان امسال به میزبانی سمنان برگزار شود ادامه داد: این جشنواره از سری برنامه های جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) است که با اهداف اشاعه ­فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت­های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا (ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه نویسی و خاطره نویسی به عنوان یکی از قالب‌های ادبی مهم و تاثیرگذار که به فراموشی سپرده شده است و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان آثار ادبی مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه این دوسالانه ملی در دو بخش سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی برگزار می شود گفت: این دوسالانه در دو رده سنی زیر ١٨ سال و بالای ١٨ برگزار خواهد شد.

کاشی تصریح کرد: علاقه‌مندان  از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا ١٢ مهر ١٣٩٨به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.