به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، «سیدعباس دانایی» صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان گفت: در سه سال اخیر و در زمان مدیریت مهندس دوست محمدی، تحولات ویژه ای در سمنان رخ داده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس پیشین اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان، گفت: مهندس دوست محمدی در بین مدیران شهرستانها الگو بودند.

وی افزود: آقای دوست محمدی در بین مدیران توانمند شهرستان سمنان سرآمد بودند و از توان این نیروی توانمند باید در اداره کل استفاده شود.

دانایی، با ابراز خرسندی از انتخاب حسینی به عنوان سرپرست میراث فرهنگی سمنان، ابراز امیدواری کرد: این انتخاب، زمینه ساز هم افزایی بیشتر بین میراث فرهنگی و شهرداری خواهد بود و اتفاقات خوبی در راه است.

فرماندار سمنان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در آمایش سرزمین در سمنان، گردشگری است و باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.

 در این مراسمی که در محل اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و با حضور شهردار سمنان، معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد، «سعید حسینی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان منصوب شد.

مهندس حمید رضا دوست محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است . وی جزو سه نفر برگزیده آتلیه دفتر مهندسی ستاد کل فرماندهی کل نیروی هوایی کشور ( نهاجا)  در سال های 1375 الی 1377 است.

مستند نگاری و به روز رسانی و تهیه نقشه های کاروانسراهای تاریخی استان سمنان ، ابنیه تاریخی استان و ... طراحی و ترسیم نقشه های فاز یک و دو معماری مراکز مذهبی استان اعم از مصلی بزرگ سمنان و مهدیه بزرگ سمنان بر اساس الگوهای معماری اسلامی ایران و ... از جمله فعالیت های وی است.

وی در سال گذشته به عنوان  مدیر جوان برتر شهرستان سمنان معرفی شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1212211
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.