به گزارش ایرنا، سرهنگ علی کریمی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: چند روز قبل دو موتورسوار با صورت های بسته در ابتدای یکی از کوچه های خیابان کاج شاهرود اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کردند و از محل متواری شدند.
کریمی با اشاره به دردست نبودن هیچ گونه سرنخ و مشخصاتی ازعاملان این تیراندازی، خاطرنشان کرد: در نهایت پس از چندروز کار اطلاعاتی، ردپای فردی سابقه دار با انگیزه اختلافات قبلی از یک پرونده نزاع منجر به قتل در این ماجرا گرفته شد.
وی از شناسایی عامل این تیراندازی خبر داد و افزود: در نهایت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شاهرود موفق به شناسایی عامل این تیراندازی شد که با توجه به متواری بودن متهم و همدست وی، اقدامات لازم در خصوص شناسایی محل اختفای آنان انجام و در نهایت بامداد امروز متهمان به همراه یکی از افراد سابقه دار در مخفیگاهشان شناسایی شدند که با ورود ماموران پلیس امنیت و یگان امداد از محل متواری شدند.
کریمی، از شلیک پلیس به سمت متهمان خبر داد و گفت: با شلیک چند تیر توسط ماموران درنهایت هر سه متهم دستگیر و از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شاهرود تاکید کرد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت سرلوحه کاری پلیس است و به هیچ فرد یا گروهی اجازه نخواهیم داد امنیت شهروندان را به مخاطره اندازد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.