سردار روح الامین قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از اطلاع پلیس از حمل محموله سنگین مرفین از جنوب به مقصد شمال کشور، تیمی از ماموران مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی سبزوار و تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان مامور رسیدگی به موضوع شدند.
وی افزود: پس از رد زنی محموله ساعت 22 و 39 دقیقه جمعه شب پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار سه خودرو حامل محموله مواد افیونی و راه پاک کن را در دامنه کمین خود به محاصره درآورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه داشتند با پاتک مسلحانه ماموران انتظامی زمین گیر شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 که به عنوان راه پاک کن محموله مواد افیونی بودند توقیف شد و پنج قاچاقچی دستگیر و یک هزار و 550 کیلوگرم مرفین کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: 2 نفر از این سوداگران مرگ که به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافتند، یکی از آنان که جوانی 31 ساله بود جان خود را از دست داد.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع موادمخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین 98 تاکنون بیش از 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
پیش تر، مخفیگاه نیم تُن مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان کشف و 457 کیلوگرم تریاک، 16 کیلوگرم حشیش و 60 کیلوگرم مرفین و بالغ بر یک کیلوگرم سایر مواد مخدر ضبط شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.