عیسی غلامی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محصولات این شرکت براساس ذائقه و در خواست مشتریان داخلی و خارجی تولید و بسته بندی می شود.
وی با بیان این که صادارات پنیر به کشور پاکستان هم در حال پیگیری است ، ادامه داد : صادرات پنیر به ترکمستان در گذشته انجام می شد که بواسطه برخی مشکلات مالی طرف مقابل اکنون متوقف شده است .
مدیر تولید شرکت لبنیات فجر میامی ادامه داد: پنیر پروسس که فرآوری شده و چرب تر است و همچنین پنیر خامه ای بیشترین حجم سفارش صادرات را دارد.
وی با اشاره به اینکه روزانه 200 تن شیر خریداری و 50 تن نیز پنیر در این کارخانه تولید می شود ، گفت: بیشترین سفارش داخلی را باتوجه به استقبال مشتریان و هموطنان پنیر سفید تشکیل می دهد.
غلامی افزود: برنامه توسعه این شرکت تاکنون در 2 مرحله پیگیری شده است که امید است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
وی گفت : خطر تولید شیر خشک بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنین ماست ،دوغ و شیر استریل در بطری از مراحل بعدی توسعه این کارخانه است.
غلامی تاکید کرد : برای اشتغال زایی و تامین بیشتر نیازهای این شرکت ظرف های بسته بندی حلبی و کارتن ها ی مورد نیاز نیز در این شرکت تولید می شود.
مدیر تولید شرکت لبنیات میامی گفت: قسمت تولید شیر خشک این کارخانه توان تولید یک ونیم تن شیر خشک در ساعت را دارد که این میزان قابل افزایش است.
غلامی ادامه داد: تعداد180نفر در سه نوبت کاری در شبانه روز بصورت یک نوبت در خط تولید و 2 نوبت دیگر نگهداری و تمیز کاری دستگاه ها مشغول هستند که با گشایش مراحل بعدی تعداد کارکنان افزایش خواهد یافت.
مدیر تولید شرکت لبنیات فجر میامی گفت : تامین نقدینگی و امکان دسترسی به خدمات برق ؛ گاز و آب برای افزایش خط تولید این شرکت موثر هستند.
وی گفت: انجام این مهم در اشتغال بیشتر جوانان ، رونق اقتصادی و افزایش صادرات و ارزآوری موثر خواهد شد.
در شهرستان شاهرود حدود 330 واحد صنعتی و تولیدی فعالیت می کند که بیش از 100 واحد در شهرک صنعتی این شهر مستقر است.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.