محسن طباطبائیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تسهیلات بخش کشاورزی دامغان به ارزش 386 میلیارد ریال از محل اعتبارات رونق تولید، صندوق توسعه ملی و اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان عنوان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در حوزه کشاورزی، 156 میلیارد و 846 میلیون ریال مربوط به اعتبارات رونق تولید، بیش از 93 میلیارد ریال در سال 96 و بقیه در سال 97 به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.
طباطبائیان با اشاره به میزان تسهیلات اعطا شده در شهرستان دامغان از محل صندوق توسعه ملی افزود: در سال 96 و 97 تعداد 101 طرح کشاورزی به ارزش 322 میلیارد و 316 میلیون ریال برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد که 110 میلیارد ریال تسهیلات این بخش به متقاضیان حوزه کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی توسط متقاضیان کشاورزی دریافت شد که تمامی درخواست ها نیز متعلق به سال 1397 بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: در سال جاری، 68 طرح کشاورزی برای دریافت بیش از 320 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد.
به گزارش ایرنا، بیش از سه هکتار باغ میوه و 19 هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان دامغان وجود دارد.
35 درصد اشتغال دامغان در حوزه کشاورزی است و پنج هزار باغدار و کشاورز در این بخش مشغول فعالیت هستند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.